Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

The Glory of the Night

Publicerad 2011-11-02 00:12:27 i Dikter

The silence and the shining bright of loneliness

The glory time of a bright new morning rising

The falling of the leaves on the ground I´m leaving behind

The darkness before the sun rises to wake the world up

The radio is on the edge of jumpin´ out of the window

Because of the feeling of being abandoned

Kommentarer

Postat av: kurdilele <3

Publicerad 2011-11-05 21:51:40

fin blogg:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela