Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Att vara eller icke vara sig själv- det är den stora frågan!!

Publicerad 2011-11-29 13:29:04 i Idag-sidan

För vem ska man hålla på att raka sig för, sig själv eller andra???
Jag väljer bort det över huvudtaget. Men jag har fått en del kommentarer på det,
att det är bättre och fräschare till exempel att raka sig.
Pyttsan! Det tror jag inte ett dugg på.
Alla som rakar sig påstår sig göra det för deras egen skull, men vet dom det med säkerhet??
Har dem verkligen tagit sig en funderare på det?? Jag tror att majoriteten inte har det.
En minoritet har lyckats ta sig en funderare över rakandets vara eller icke vara och ta sig
denna boja av norm som ändå rakandet är.
De som fortsätter att raka sig utan att veta varför tycker jag mest bara synd om.
De som måste se ner på folk som väljer att avstå att raka sig tycker jag ännu mer synd om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela