Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Intressant tes: uppmärksamhet på rätt sätt

Publicerad 2012-05-10 22:52:53 i Idag-sidan

Fanny har skrivit ett riktigt bra och intressant inlägg om hur man skapar uppmärksamhet
kring kampanjer specifikt och saker i största allmänhet.

Och ett annat som berör området kroppsbehåring som är så tabu för många.
Själv tycker jag att jag är helnöjd med mina håriga armhålor och ben.
Det är det som är det naturliga med en kropp: den är hårig.
Men det är inte den anledningen som gör att jag avstår rakning.
Anledningen är mycket enklare än så.
Orka bry sig att andra har ett ideal som går ut på att raka bort hår.
Jag tycker helt enkelt att raka mig är onödigt och waste of time!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela