Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Idag-sidan

Publicerad 2011-03-09 11:07:28 i Idag-sidan

* Idag njuter jag av att gå runt i lägenhet där det är tyst och jag inte hör eller störs av en massa ljud.

* Idag njuter jag av att ha läst färdigt en bra bok och att jag snart ska åka in till bibliotet och låna ny bok.

* Idag njuter jag av en förmiddag som jag hade för mig själv och som var lugn, händelselös och tyst.

* Idag njuter jag av att jag hittade en bild som jag tycker passar mitt sinnestillstånd just nu. Njutningsfull...


Bilden snodd härifrån.


Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2011-03-09 15:07:05

mmm, riktig härlig bild, och de finns kanske en lite filosof i dig, härligt skrivet:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela