Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Hej hopp stjärnan i det blå

Publicerad 2011-03-16 11:44:42 i Allmänt

Drabbas till och från av "skrivblockering". Jag kommer inte alltid på vad jag ska skriva om.
Kanske mest för att det inte händer så mycket som jag tycker är värt att kommentera.

Dagarna går rätt långsamt när man är arbetslös och det blir mest att gå runt och fundera på hur man ska få dom att gå. Det blir rätt enahanda, lite tråkiga.

Idag passade jag iallafall på att kombinera en cykeltur med en fotorunda. Det är en sak man
får roa sig med för att fördriva tiden för att inte bli helt uttråkad. Några bilder blev det som jag
tog, här är några vintriga bilder i väntan på våren...







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela