Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Veckans fototriss

Publicerad 2011-02-01 20:29:57 i Foto

Denna veckans tema hos Veckans fototriss är Dröm.


Luft är ju en del av människodrömmars historia på ett eller annat sätt.
Att få flyga luftballong iallafall en gång i livet hade ju varit något extra...



Mångas dröm just, eller iallafall min, är det snart blir sommar.
Det är helt enkelt roligare på sommaren!!


Säg mig den som inte haft havet och ett fordon som kan färdas på vatten
inkluderat i sina framtidsdrömmar!!

Kommentarer

Postat av: @Receptomaten

Publicerad 2011-02-01 22:03:35

Ballongfärden - check.

Längtan till vår & sommar - här med.

Båtliv är ett gift - tro mig :)

Bra triss, full med drömmar som inte alls är omöjliga att uppfylla. Eller?

Postat av: Jah Hollis

Publicerad 2011-02-02 14:43:34

Ja, en av drömmarna lär slå in. Kanske inte snart, men sommar blir det igen, var så säker. :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela