Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Sommar Och Sol Och Ingenting Gjort

Publicerad 2011-08-02 08:29:50 i Allmänt

Sommaren är snart slut och jag tycker att det är synd.
Som vanligt varje sommar när den börjar lida mot sitt slut så känns det som jag inte
hunnit med mycket alls under sommaren, inte så mycket som jag hade velat iallafall.

Men det är väl ett vanligt sympton när man jobbar under sommaren.

Den här sommaren har jag dock hunnit vara sjuk extra mycket. Att få
halsfluss och bli helt igenkorkad i halsen är inte kul när det är fint väder
och sommar ute och man bara hade velat vara frisk och hitta på massa saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela