Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Nu är hösten kommen

Publicerad 2010-11-01 15:45:18 i Allmänt

Nu är hösten kommen på riktigt, och det är inte långt kvar till vintern.
Under den första delen av hösten njuter jag bara av att träden är färgrika.



När det gäller vintern är jag som ett barn; jag vill ha snö. Mycket snö.
Jag bara älskar snö under vintern.
När den här bilden togs blev jag överlyckligt över att det hade snöat.
Men de senatse vintrar talar för att det inte blir så många snörika vintrar.
Man får vara glad om det kommer snö i januari och februari som ligger lite
längre än bara en dag eller två istället för att nästan genast bli slask...




En bra sak med hösten dock är att man får till riktigt snygga bilder ibland.
Det jag gillar allra bäst med hösten är löven som sprakar i alla möjliga
färger och hur mysigt det är när det ligger mycket löv på marken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela