Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Det var så lite...

Publicerad 2010-03-07 14:14:21 i Allmänt

Ibland kan det gå riktigt fel. Som i detta fall då ett ett par spelade dataspel så mycket att dottern dog av svält.
Ja där ser man vad ett beroende kan göra med en.

Att ha ett jobb är målet för de flesta. I dessa tider då det är många som slåss om jobben så tycker jag att de som är över 65 faktiskt kan sluta jobba för att ge fler en chans att få ett jobb. Nu visar det sig enligt en rapport från Statens Pensionsverk att nu väljer fler jobb än pension vid 65.
Och när jag nu ändå är inne på jobb. Inte trodde jag att utseesndet skulle vara så viktigt som forskningen i denna artikel gör gällande.
Och här berättas det om en lite udda jobbansökan. Kanske inte alla som gör nåt sånt för att få ett jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela