Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

En passande dag att ta det lugnt

Publicerad 2010-03-10 10:38:49 i Allmänt

En solig dag som lovar vår men där snön envist ligger kvar lite till, bara för att hålla ut, orka, för
att jävlas. Kung Borre håller envist kvar sitt grepp bara för att, för att han inte vill släppa taget.
Han har ju fått ha en sån vinter nu så han vill hålla taget kvar.
Men jag vill ha vår och sol och ingen jävla snö så nästa gång jag ser honom ger jag honom en
åthytning han aldrig glömmer, då gör han inte om sitt jävelskap att hålla kvar sig så här länge.
Tackar vet jag om vi inte får en jävla bra vår nu i alla fall för annars så jävlar anamma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela