Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Vi får vara glada för de vintrar vi har

Publicerad 2010-01-31 19:09:52 i Allmänt

Under det år som gått har det varit mycket snack om klimatförändringar.
Oavsett om vi håller med eller inte, så tycker jag att det klagas för mycket.
Klagas på att det är kallt och mycket snö.
Hallå, det ÄR liksom vinter, vi får vara glada för de vintrar vi får.
Jag läste för nån månad sen nånstans att vi här i södra Sverige får "riktiga"
vintrar ungefär två av tio vintrar. Resterande är typ mest bara blöta och
slaskiga. Så varför klada när vi har dessa riktiga vintrar med massor av snö?
Jag bara älskar dessa vintrar. De är inte helt borta än, så passa på att njut.
Avslutar detta "vintriga" inlägg med en härlig bild på snö i solsken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela