Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Så kan det gå...

Publicerad 2010-01-13 13:07:42 i Allmänt

Så kan det gå när man inte har ögonen med sig.
Då blir det alltid lite problem med nånting. Som med ugnen.
Det var inte alls några problem med den, utan det var bara två knappar som hade
fått byta plats, troligtvis skedde detta när de som bodde där innan mig flyttstädade.
Men nu är det i alla fall utrett , den här lilla historien.
Och vem sa att man inte kan lära gamla hundar sitta??

Kommentarer

Postat av: Michelle

Publicerad 2010-01-14 19:11:48

Sv: Dum tycker jag inte att du ska säga, mer att man är dum som STÄLLER UPP i ett sådant program! Det är så patetiskt så att det blir sjukt underhållande, that's it!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela