Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Så är denna vecka gången

Publicerad 2010-01-22 19:25:37 i Allmänt

Och ingenting är planerat för ikväll....
Jättetråkig kväll framför mig då förstås, om jag inte drar
in till city och drar runt lite som en fjortis utan mål...
Funderar på att se en film, men har så många att välja
mellan så det blir nästan tråkigt att se en av dom och så
har jag redan sett dom flesta minst en gång. Har ju
Sällskapsrese-filmerna kvar att se men har ingen lust att se dom.
Måste verkligen skaffa hem lite nya filmer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela