Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Nyåret har kommit och gått

Publicerad 2010-01-03 16:35:10 i Allmänt

Nyårsafton blev till en fest, som vanligt precis som vid varje nyår.
Och med det en känsla av det är precis samma år som innan.
Ingen skillnad alls. Känslan av att ingenting har förändrats. 
Nya siffror, samma gamla ruljans som innan, ingen skillnad.

Igår var vi några som hjälpte en polare flytta (igen). Samma polare
som vi hjälpte i onsdags. Fast igår höll vi på ett antal timmar längre.
Hon bjöd i alla fall på maten för att vi hjälpte henne.
Men vi hade hade det trevligt också medans vi höll på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela