Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Kul med vinter

Publicerad 2010-01-08 20:36:27 i Allmänt

Det är kul att det är en ordentlig vinter men det är riktigt kallt.
Tur då att jag inte bor norrupp i landet där dom har ännu kallare...

Och så har jag idag läst ut boken Svart flicka, vit flicka av Joyce Carol Oates.
Den och den andre boken som jag läst av henne, Djur, är riktigt bra skrivna.
Intressanta, skrivna med ett sånt språk så jag lätt dras in i böckerna.

Kommentarer

Postat av: Desirée

Publicerad 2010-01-09 01:01:52

Hejsan, de är inte så kallt i norrland som vi har det.. När dom börjar ha -25 grader de motsvarar lika kallt som -15 som vi har det... Så dom har mer torrare luft. Vi har rätt så fuktig luft!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela