Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Inte mycket gjort idag...

Publicerad 2010-01-10 18:13:36 i Allmänt

Idag känns som alla andra dagar. Man gör inte mycket.
Jag går mest hemma och eftersom det är söndag idag så lyssnade jag på
Godmorgon, världen! i P1 (som vanligt på söndagar).
Sen bar det iväg (med morsan och en känning till henne som körde)
att panta burkar och flaskor och handla. Efter det var det hem, ta lite att
äta och så kom en annan känning til morsan så vi satt och spelade lite Yatzy.
Ikväll tog jag och morsan och gjorde tacos till kvällsmat.
En bra sak med det är att vi iallafall får mycket grönsaker i oss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela