Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Idag har man härjat stan runt

Publicerad 2010-01-15 23:28:04 i Allmänt

Så idag har jag härjat hela stan runt kändes det som framåt kvällningen.
Först var jag på arbetsförmedlingen (stäng skiten- af gör ju ingen nytta!)
sen bar det av affärshuset Baronen, efter det Erikshjälpen för ett besök
där jag köpte tre tröjor för 117 spänn. Hur billigt som helst!
Sen efter det åkte jag till Ikea och träffade morsan där och ta en kopp
fika och se om dom hade nåt intressant. Fick med mig en hammare hem.
Jävla bra det med tanke på att jag hade morsans hammare innan.
Efter detta besök åkte vi till Maxi och handlade lite matvaror för att sedan
åka hem. Och jag kan säga att jag hade ont i fötterna när vi var på Maxi.
Detta efter nästan en hel dag instängd i ett par skor och vankandes hit och
dit. Efter att jag tagit av mig skorna ett tag när vi väntade på bussen hem
så att fötterna kyldes av kändes det mycket bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela