Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Firat mormor

Publicerad 2010-01-06 20:53:15 i Allmänt

Så har man idag varit och firat mormor. Förutom mig
och morsan var det 12 andra som firade mormor idag.
Och så har jag nyligen fått en kusins pojkvän till granne.
Det här ska bli intressant. Det är alltid intressant om man
kommer att bli polare med nån granne eller ej.

Nu är det iallafall skönt att det dröjer tills nästa storhelg (påsk)
kommer. Är nästan lite trött på det nu efter jul och nyår.
Är lite trött på ledighet överhuvudtaget nu för man blir lite lat av sig.
Synd bara att min dag är lite uppbokad imorgon, annars hade jag
 gått ut och åkt lite pulka imorgon. Det känns nästan lite roligare att
göra det på dan, känns det som. Men jag klarar mig till kvällen.
Hoppas bara på jag får med mig nån polare, för det är roligare om
man är flera. Men det ska nog gå bra ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela