Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Vilket helvete -lägg ner skiten!!!!

Publicerad 2010-02-06 11:06:14 i Allmänt

Ikväll börjar tydligen skiten som kallas melodifestivalen.
LÄGG NER SKITEN säger jag!!
För det första -det är tråkigt.
För det andra -det är uselt.
För det tredje -bara idioter tittar på
det.
Tar nån illa upp ber jag om ursäkt, men det är så jag känner.

Jävla tur att jag hittade några filmer på Skivlagret när jag var inne i city igår.
Igår började en ny serie på TV6: Legend of the seeker. Det är en serie som
verkar intressan om någon. Nästa vecka börjar en annan serie som jag ska
kolla in första avsnittet av bara för att se hur det är. För jag anser att fastnar 
jag för första avsnittet i en serie så är det en serie som är värd att
se fortsättningen på. Sen kan Glamour, Desperate Housewife och allt
vad alla andra serier heter dra åt helvete för det är inget att se!!!
End of story!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela