Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Vi hade en sommar

Publicerad 2010-02-17 17:48:01 i Allmänt

Idag så har jag då "gjort" stan för den här gången. Var på HM en runda för
att se vad de hade för jeans, mina börjar ju bli utslitna. Men så är det med
älsklingsbyxor. Dom slits mer än andra. Blev dock inget köp. Sen var det en
runda till af. Sen till Förmedlingscentralen och efter det IKEA för att titta om
en ny fåtölj. När jag väntade på bussen dit träffade jag på en kompis så vi tog
sällskap på de två sistnämnda ställena. Blev ingen fåtölj men några stolsdynor
och lite annat smått och gott. Tog lite mat och kaffe där också.
På vägen hem pratade vi minnen. Och vi tyckte att det skulle vara kul om
det hade gjorts en film om oss förra sommarn. Vi hade kul. Det var min
roligaste sommar nånsin hittills, det skulle jag tippa på.
Har aldrig haft en så trevlig sommar som då. Mina vänner (ni vet vilka ni är!)
det får vi göra om. Om inte så kommar jag och hemsöker er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela