Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Nu har det gått för långt...

Publicerad 2010-02-19 12:48:25 i Allmänt

Med all rätt kan dom uttrycka sin åsikt men nu har de gått för långt.
De har gjort det så många gånger att dom bara är jävligt jobbiga.
Djurrättsaktivister har det hörst så mycket om det senaste halvåret
eller så att dom gjort olika protester att dom nu bara är jobbiga.
Istället för att förstöra för andra så kan dom göra nåt demonstrationståg.
För att förstöra för andra är inte rätt att gå. Då förlorar dom bara i sak
och i allmänhet blir dom "bara" jobbiga att höra om. Så tycker jag iallafall.

Kommentarer

Postat av: Gustav

Publicerad 2010-02-20 10:52:48

http://www.tarhauskielto.fi/sv



Så här ser det ut på finska pälsfarmer. Så att en modevisning sabbades av djurrättsaktivister för att sätta fokus på frågan känns jävligt rättfärdigat. Alla som tjänar pengar på den industrin, modeskapare, pälsfarmare etc, borde skämmas ögonen ur sig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela