Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Jag gör som alla andra

Publicerad 2010-02-15 17:33:42 i Allmänt

... och gör min egna lilla lista. Jag gör en mindre version av den lista tjejerna på Bokhora har gjort.

Som läsare är jag: Periodare av intensivt läsande och däremellan rätt lugnt.

Som bloggare är jag
: Blandad. Skriver om det som faller mig in.

Senast lästa bok
: Milda makter av Arto Paasilinna

Favoritförfattare:
Paulo Coelho och Joyce Carol Oates

Högt upp på min bok-önskelista just nu står
: Zahiren, Häxan från Portobello och Vid floden Piedra satte jag mig ned och grät av Paulo Coelho, Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva av Ann Heberlein och Metro 2033: den sista tillflykten av Dmitrij Gluchovskij

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela