Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Det blir alltfler uppehåll

Publicerad 2010-02-14 20:52:39 i Allmänt

Japp, så var det dags för en update igen. Det känns som om jag satt
i rutin att göra lite uppehåll på ett par dagar mellan varje blogginlägg...
Men så är det när det inte finns nåt att skriva av sig om.

Men så nu har jag nåt att skriva om:
En trevlig inflyttningsfest jag var på hos en kompis igår kväll. Vi var
några stycken och jag hade trevligt mestadelen av kvällen. Smolket i
bägaren var att jag hade lite spänningshuvudvärk, inte så mycket dock
men det lilla jag var ett störningsmoment. En spänningshuvudvärk som
skulle fortsätta idag fast lite värre.
Men det har gått över som tur är (jävla huvudvärk säger jag bara!).

Nästa vecka är det födelsedag för min del och jag har ett litet internt
skämt med en polare att snart är det rullatorer nästa!! Riktigt så gammal
blir jag dock inte, men det går att skämta om nästan allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela