Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Tunnsått i skörden

Publicerad 2010-04-12 20:49:13 i Allmänt

Nu var det ett tag sen jag skrev i bloggen, mest för att det inte varit nånting
värt att blogga om. Så det får jag väl ta igen lite nu.
I lördags var jag med en polare och hennes son och såg på en fotbollsmath
på O´Learys, för kanalen matchen gick hade inte hon och dom ville gärna se
matchen. Deras favvolag vann iallafall, kul för dom. Trevligt hade vi iallafall.
Igår var det dags för lite vårsådd hemma hos morsan och en av hennes grannar
och efter det var det dags för vårens grillpremiär för oss.
Lite råkallt var det ute men vi hade det trevligt ändå, tur det.

Den här veckan kör programmet Tendens en serie i tre delar om naturen och
vad den betyder för oss. Lyssna, läs, följ serien iallafall, är mitt tips.
Naturen ska vi tycka om, det är min hållning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela