Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Veckans snackis och veckans diss!

Publicerad 2009-09-15 22:33:30 i Allmänt

Veckans snackis: Ungdomsstyrelsens rapport Se Mig- Unga om sex och internet har gjort sitt intång och orsakat en hel del snack åt både det ena och andra hållet.

Livets jävla diss: Detta jävla"Idol".

Vad i helvete ser folk i det? Har aldrig varit, är inte och kommer aldrig att bli intressant.

Är bara höjden av pinsamhet och löjlighet. Har folk verkligen inte mer vett i huvudet än att göra något annat av sina liv?? Skit i "Idol" och skaffa eder ett liv. Ett vettigt sådant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela