Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Sicken lördag!

Publicerad 2009-09-26 21:11:22 i Allmänt

*Är ensam hemma eftersom morsan är i Kungälv till imorgon och hälsar på syster yster min.
Kommer INTE bli något festande. Vissa av oss jobbar faktiskt imorgon....

*Sitter och lyssnar på Norah Jones just nu.
Hon har gjort fin och stämningsfull musik.

*Ölands Skördefest pågår just nu.
Kan det bli mycket härligare på Öland än under skördefesten med soligt höstväder?
Synd bara att det tar slut imorgon, sen får jag vänta ett helt år innan nästa är här.

*Snart flyttar jag hemifrån.
Det har fått till följd att jag omedvetet spänt axlarna och har haft spänningshuvudvärk både onsdag, torsdag och idag. Det är inte kul om något att ha det flera gånger på en vecka.
Tycker jag att det är lite ensamt nu, fasar jag tills jag flyttat...

Nu ska jag göra en kopp te till....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela