Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Promend här i stan

Publicerad 2009-09-22 19:39:31 i Allmänt

Igår kväll tog jag en promenad. Sent på kvällen kan jag tilläga.
Ca 22.40 började jag gå och kom hem lite över en timma senare.
Väldigt duktig med en långpromenad. Ikväll blir det en till. För det har jag verkligen lust till.
Och jag känner att jag behöver det för det kryper myror i skinnet på mig när jag suttit en stund.
Så nu ska jag ha det trevligt med min käraste mp3-spelare, som är det närmsta jag kommer att älska...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela