Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Nu är det höst på riktigt!

Publicerad 2009-09-29 20:40:32 i Allmänt

Nu har hösten kommit på riktigt.
Så kyligt som som det var ikväll när jag cyklade till affären så fick jag ta på mig
en huvtröja OCH en jack PLUS ett par vantar för att inte frysa om händerna...
Idag på förmiddagen har jag sprungit runt lite på stan och fixat några ärenden.
Nu under eftermiddagen har jag hunnit med att dricka två muggar te (ska börja på min
tredje), hunnit tagit det lite lugnt, läst lite i en bok, sett ett avsnitt av Morden i midsommer
(ska alldeles snart se ett till!) och varit till affären.
Mycket kan man hinna med under en ledig dag.
Mer hade jag hunnit med om jag velat men det blir bra så här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela