Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Inte alls kul...

Publicerad 2009-09-01 21:36:00 i Allmänt

Ikväll när jag var ute och körde en mopperunda med en polare så hände något som inte alls är kul.
Bromsslaget på moppen pajade och nu är det ingen ide att köra den förräns den har varit på verkstad
och blivit fixad. Aldrig att jag kör den och så funkar inte bromsen som den ska.
Jävla synd att det skulle paja, jag som tycker om att köra min moppe.
Med den blir jag som 15 igen...
Jävlar vad jag tycker om min moppe!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela