Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Idag är jag Trötter

Publicerad 2009-09-06 21:12:46 i Allmänt

Efter att ha ätit dålig mat i fredags så fick jag lida för det igår.
Det blev en riktig tarmrensning kan jag lova.
Var så illa att jag höll på att svimma efter ett toabesök mitt i natten.
Imorgon är det ett tråkigt måste.
Då måste jag ha med egen mat till jobbet, för då då får vi ingen personalmat tillagad där.
Vad nu detta ska vara bra för. Det är så skönt att inte behöva ha mat med sig till jobbet varje gång man jobbar.
Smidigare när man får mat på jobbet som visserligen kostar en slant, men det är det värt...

Idag blir det att gå och lägga sig tidigt för min del.
Saknar mina små kissekatter Måns och Musse väldigt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela