Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Axplock av förra veckans nyheter

Publicerad 2009-09-28 18:07:42 i Allmänt

Snackisen:
Helikopterrånet. Dom kom, dom såg, dom flög...

Bästa:
Polens parlament (underhuset har godkänt en lag om obligatorisk kastrering av dömda pedofiler förövare av incest. Nu ska den bara godkännas av överhuset och skrivas på av presidenten också innan den träder i kraft.

Oroar mig inte ett piss:
Influensan i alla dess former. Hösttider är lika med att influensan som sagt.
Nyligen var det ett ståhej kring H1N1-a-influensan, nu är det också vinterkräksjukan som har kommit igång.
Jag oroas inte ett skit av någon influensa, ej heller ska jag ta vaccination mot någon, vilket är så på tapeten.
Förstöra mitt immunförsvar- nej tack. Då får jag hellre sjukdomen och bygger upp immunförsvaret istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela