Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Äntligen!!

Publicerad 2009-09-18 11:16:15 i Allmänt

Så blev det då av- ÄNTLIGEN!
Efter att ha gått och velat fram och tillbaka i sisådär nån månad eller så...
Igår kväll gick jag och såg Prinsessa på bio. Och den var faktiskt bra.
Men det konstiga med mig är att jag har gått från att inte tycka om att se svenska filmer på bio för bara nåt år sen till att verkligen tycka det är helt okej bara ett halvår senare..
Jaja, men strunt i det, det viktiga är att det finns bra svenska filmer som faktiskt visa både på bio och i tv.

Och på tal om bio: den biofilm som jag igår trodde skulle ha premiär ikväll gick tydligen i somras utan min vetskap. Alltså är jag lite sent ute för att se den. Får väl se om jag hittar den på DVD för att kunna se den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela