Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Idag har jag varit duktig!!

Publicerad 2009-10-31 15:16:14 i Allmänt

Idag har jag faktiskt varit ute och motionerat på min cykel.
Och njutit av det soliga vädret har jag gjort också! Så inatt borde jag sova rätt gott.
Först cyklade jag till Långviken och var där en stund och fotograferade.
Sen cyklade jag in till stan igen och snurrade runt där en stund.
Strax efter kl. 12 var det dax för kaffepaus.
För att efter 1 timma upp på cyklen igen och snurra runt lite till i stan.
Till hamnen för att fotografera, för att sedan bege mig hemåt.
Stanna till halvvägs för att ta lite fler kort och sen fortsätta hemåt.
Och under hela denna tid var mitt enda sällskap min mp3-spelare.
Vilket räckte för att göra mig socialt nöjd under tiden.
Sammanlagt cyklade jag väl runt 2,5 timmar idag. Och det är bra gjort utav mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela