Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Dessutom!!!

Publicerad 2009-10-29 20:41:26 i Allmänt

Dessutom #1
Är det så mycket skitprogram på tv att jag klarar mig gott utan tvkanaler.
Det räcker med att man kan se på DVD- och VHS-filmer.

Dessutom #2
Har dom tapetserat min sovalkov och målat fönsterkarmana idag. Sovalkoven
blev så fin, så fin. Men det gäller att vädra. Jag vill att det luktar målarfärg så
lite som möjligt. Vilket betyder att det är rätt kallt i min lägenhet just nu.

Dessutom #3
http://www.barometern.se/noje_o_kultur/TT_kultur/utbudet-av-svenska-e-bocker-vaxer(1600605).gm
Läsplattor och e-böcker verkar vara en rätt intressant grej. Säkert rätt bra också.
Men jag gillar nog vanliga böcker bättre. Jag gillar känslan av att bläddra i dom!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela