Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Vetenskap och längtan

Publicerad 2009-11-19 17:19:29 i Allmänt

Är det en enda sida man ska kolla in så rekommenderar jag www.sr.se.
Olika nyheter, olika intressanta program.
Allt som behövs för att göra iallafall mig nöjd.
Man kan lyssna på enskilda program om man vill, men finns det nån
annanstans ett så varierat utbud av kanaler som på sr.se?
Nej, skulle inte tro det...

Är det nåt som jag går och längtar lite efter just nu så är det när
filmen "Veronica bestämmer sig för att dö" kommer på bio.
Jag har läst boken av Paulo Coelho som, att döma av det jag läst,
skrivit jättebra böcker språkmässigt sett.
Det är inte många som kan mätas med honom.
Jag undrar bara hur filmen är, så nu längtar jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela