Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Promenader i gatljusens sken

Publicerad 2009-11-24 20:39:56 i Allmänt

Igår blev det en lång promenad på kvällen.
I gatljusens sken lyssnade jag på musik och lät tiden gå.
En lång promenad det blev, ca 1,5 timme.
Var riktigt skönt att få komma ut ett tag.
Att bara gå och låta hjärnan vara tom och kroppen sköta jobbet.
Att vara ensam att göra det jag gillar allra mest:
lyssna på min kära mp3-spelare...
Jag är en ensamvarg av udda slag.
Gillar att vara ensam, men också med andra:
men då allra helst på mina egna vilkor, då blir det bäst för mig.
Men som det alltid kommer att vara, får man inte allt man vill.
Igår var jag inne i centrum och gick runt för mig själv. Idag gjorde
jag samma sak plus några ärenden jag var tvungen att göra.
Igår köpte jag två tröjor, idag blev jag bara sugen på att köpa en tröja.
Men nu behöver jag inte köpa kläder på ett bra tag.

Kommentarer

Postat av: matilda

Publicerad 2009-11-24 21:39:28

hej, vad tycker du om Keshas låt tik tok?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela