Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Nytt och gammalt och lite till...

Publicerad 2009-11-17 19:26:21 i Allmänt

Igår var det lite dimma ute.
På kvällen fick jag några bra bilder.
Jag gjorde mig av med lite grejer igår.
Idag har jag blivit av med lite grejer till.
Nu börjar jag faan bli trött på det gråa och dassiga vädret!!
Idag har jag verkligen knappt varit hemma.
Varit social mest hela dagen!

Det har tydligen blossat upp liten debatt.
En tjej ska tydligen ha tagit livet av sig efter att ha läst ett inlägg i bloggaren Kissies blogg.
Om Kissie är skyldig eller inte till att en tjej tog livet av sig.
Vare sig vilket så tycker jag inte om hennes blogg.
Och inte heller alla andras bloggar som är som hennes.
Dom står bara för en väldigt skruvad verklighetsbild.
En som inte borde få finnas!
Enda raka för dom är att växa upp, vilket jag tvivlar på att dom gör...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela