Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Mitt pass är färdigt- YEAH!

Publicerad 2009-11-03 17:59:37 i Allmänt

Nu är mitt pass färdigt och redo att hämtas ut.
Fick skaffa nytt för att mitt gamla börjat gå sönder...
Så imorgon ska jag in till stan för att hämta ut det.
Så kan det gå...

Just nu är det ett antal böcker som jag skulle vilja ha.
Fast jag har redan ett antal hemma som jag inte har läst än.
Så alternativen är att gå till ett bibliotek och se om dom finns
där för utlåning eller att vänta med att köpa.

IImorgon ska jag nog banne mig också in till simhallen för att simma lite.
Får se om jag får nån med mig dit.
Men nu ska jag in till en granne ett tag för social samvaro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela