Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Lugn dag, precis som alla andra

Publicerad 2009-11-02 19:16:24 i Allmänt

Idag har jag ute på stan en runda (igen). Det har blivit några sådana på sista tiden.
En nagelklippare, en nagelfil och tre filmer blev dagens shoppinggrejer.
Bäst är det när jag får gå helt själv och lyssna på min mp3-spelare.
Går jag en runda på stan med någon så tycker jag bara att det är tråkigt.
Nu fick jag lust att åka till simhallen och ta mig några simturer.
Men nu är det försent, så det får vänta tills imorgon.


Dom senaste dagarna har jag fått den här äckliga tråkighetskänslan
Men vad ska man göra när man inte har ett jobb att gå till?
För har man ett jobb så uppskattar man sin fritid mer.
Och känner inte av den här tråkighetskänslan lika ofta när man har nåt att göra.
Jag får väl börja göra det till en vana att gå ut och gå en runda lite då och då.
Det skulle nog pigga upp en del... Nu fick jag faktiskt lust med det.
Men också lusten att titta på en av filmerna jag köpte idag.
Det återstår att se vad jag gör.
Kanske får över polare ett tag så det inte känns som jag aldrig får besök hemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela