Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Jag hade det bra idag

Publicerad 2009-11-11 20:46:14 i Allmänt

Idag vid kl. 14-tiden tände jag lite ljus och satte på kaffe. När det var färdigt satte jag mig i min favoritfåtölj.
Till det kom det att jag läste 3 gamla nummer av tidningen Hus&Hem. Jag hade det riktigt trevligt och mysigt där tillsammans med radion. Sen var det att gå till en granne ett tag och när jag kommer hem ska jag ta mig ett bad.

När jag tittat färdigt i de där tre tidningarna så hade jag hunnit klippa ut bilder på saker jag skulle vilja ha...
Det är farligt att titta i sådana tidningar, det säger jag, ha-begäret bara väcks om man får göra-om-i-hemmet-lusten väckt... Eller iallafall lusten att skaffa mer saker som man inte behöver, eller i mitt fall varken det eller får plats med i min lilla lya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela