Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Här snackar vi MYCKET pengar

Publicerad 2009-11-10 14:27:18 i Allmänt

Vill man lyxa till spa-resan så är detta ett bra tipps att slösa pengar på.
Att "bara" spendera 23,000 på bara gymkortet är väl inte för var man eller kvinna...
Nej tack, för dom pengarna tror jag att jag hellre tar en resa där jag kan
bjuda med en vän för samma summa istället för ett riktigt lyxpaket.
Mitt alternativ låter dessutom mycket roligare.
Men å andra sidan så ska väl dom rika "snorvarlparna" också kunna roa sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela