Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Gardinstången är på plats

Publicerad 2009-11-07 22:27:15 i Allmänt

Igår fick jag äntligen tag i en gardinstång till mitt vardagsrum.
Och det en sådan som jag sökt om i över en månad.
Inte var det Ikea jag hittade den på. Utan Rusta...
Fast jag har bara satt upp den ena gardinen. Sen kom dammsugningen ivägen...

Och idag köpte jag mig en tavla. Min allra första sådana.
En tavla har jag velat ha ett bra tag. Och en fin och bra sådan blev det!
Nöjd är jag med den.
Nu återstår bara kruxet att bestämma mig för vart jag ska ha den också...
Men det löser sig. Som det ofta gör med saker och ting.

En sak som inte är bra med för mycket ledighet:
Man får svårt att hålla koll på vilken dag det är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela