Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Bakningsflipp och resten av veckan

Publicerad 2009-11-26 17:58:27 i Allmänt

Idag blev det att baka lite.
En äppelpaj (för att slippa slänga massa äpplen som höll på
att bli dåliga) och en sockerkaka med en mosad banan i.
Resultatet blev helt okej, även om ugnen inte riktigt är på min sida.
Var iväg och handlade lite matvaror idag också,
annars har jag mest varit hemma nästan hela dagen.

Imorgon ska jag till Kalmar slott på julmarknad.
Sen på kvällen ska jag ut med några polare.
Och på lördag ska jag jobba och söndag.
Det är resten av min vecka.
Ska bli så kul så.
Har haft så lite att göra den senaste månaden
att det här veckoslutet verkar riktigt stressigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela