Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Badade idag-äntligen!

Publicerad 2009-11-05 20:57:43 i Allmänt

Idag gjorde jag slag i saken och åkte till simhallen och tog mig en tur.
Simmade ett antal rundor, men la av efter tolv då det blev tråkigt.
För att jag insåg en sak.
Hur jävla kulv är det när alla simmar på och gör det fortare än mig.
Blev lite sur. Kände mig lite som strandad sten som försöker tävla med en delfin...
Då var det bara att gå upp, dusha, klä på sig och gå därifrån.
Nästa gång tror jag att jag ska hyra simhallen så jag får simma ifred utan att jag
behöver bli riktigt tävlingsinriktad och sur för att sedan gå hem i halvtid...

Kommentarer

Postat av: Klimakteriehäxan

Publicerad 2009-11-05 21:07:30

Nä men skit i dom andra vetja!

Fast tyvärr: kul att simma längd efter längd efter längd, det blir det aldrig. Inte ens för dom som simmar fortast, tror jag.

Postat av: Klimakteriehäxan

Publicerad 2009-11-05 21:08:08

Nä men skit i dom andra vetja!

Fast tyvärr: kul att simma längd efter längd efter längd, det blir det aldrig. Inte ens för dom som simmar fortast, tror jag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela