Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Älskar att vara mammaledig????

Publicerad 2009-11-25 16:24:49 i Allmänt

Evelina som driver bloggen happilyeverafter är nybliven morsan.
Hon skriver att hon älskar mammaledigheten.
Älskar den???? undrar jag...

Hade jag haft barn hade jag blivit galen på att vara mammaledig.
MEN SOM TUR ÄR SKA INTE JAG BLI MAMMA.
För fy fan vad jag hade blivit knäpp!!!
Varför älskar folk barn barn så mycket att dom gör allt för att få ett eller flera sådana????
Det undrar jag. Dom vet då rakt inte vad det innebär att ha ett liv!!!

Kommentarer

Postat av: Sussi

Publicerad 2009-11-25 23:54:58

Jag förstår att dom som har barn älskar att vara hemma med dom, men jag vill helst inte ha barn själv. Kanske om jag får adoptera ett som är två eller tre år...eller 18.. :P



Jag tappar lusten till allt när det har varit grått och trist i flera månader, inte bara lusten att fota.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela