Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Tv, radio och sköna maj!

Publicerad 2009-05-02 17:00:37 i Allmänt

Igår var det den 1:a maj som jag inte firade på nåt sätt eftersom jag jobbade. Idag är det lördag den 2:e maj och jag har jobbat idag med. Men i morgon söndag är jag ledig ocg då ska jag banne mig lyssna på ett av mina favoritprogramm i radion, nämligen Godmorgon världen! i P1.
Ett av de bästa program i radion som jag vet om, och några andra är: Morgonpasset i P3, Medierna, Publicerat Människor och tro, alla tre i P1.Sen finns det fler jag tycker om, men dom behöver jag inte räkna upp här.

Det är så mycket bra program i radio, tänka bara om det hade varit lika många bra program i TV också..... Men icke sa nicke, där är det fääre program värda att se enligt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela