Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Tv, dator och snack!

Publicerad 2009-05-05 15:56:33 i Allmänt

Ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt eftersom att imorgon ska jag upp tidigt och börja redan vid klockan fem.
Dom dagarna jag ska börja så tidigt gillar jag inte mycket, men dom går an när man bara jobbar dom under sommarsäsongen.
Idag har jag varit och handlat ett par nya skor eftersom jag behövde ett par nya vardagsskor att gå i eftersom dom andra är sönder. Inte mycket, men ändå!
Är hos en kompis nu och vi snackar lite och ser lite på tv.
Synd att det är nåt på tv ikväll som jag skulle vilja se, för nu har jag fått lite ångest av det. För det är nåt jag verkligen se, men det får jag verkligen skippa att se för när det är så ligger jag i sängen och ska sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela