Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Sjukt trött!!

Publicerad 2009-05-14 17:09:33 i Allmänt

Är just nu sjukt trött, efter att ha varit vaken i sisådär 12 timmar än så länge.
Idag gick jag upp lite i fyra i morse för jag började jobba vid kl. 05. Men det är nåt jag får ta, för det tillhör jobbet.
Och så länge jag har jobb och för lön för mödan och lite ledigt då och då så är jag nöjd.
Och så kommer folk och drar till med att alla 80-talister är lata.
Vad fan är det med dom?? Vet dom ens nånting om nånting alls???
DET ÄR INTE bara 80-talister som är lata. Det finns  LATA PERSONER I ALLA GENERATIONER.
Så kom fan inte och skyll på en enda hel generation för lathet som finns överallt.
Dumhet borde ha förbjudits och raderats från mänskligheten för länge sedan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela