Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Bloggandet plus bild!?!

Publicerad 2009-05-03 19:48:50 i Foto

Det är helt jävla otroligt hur mycket folk bloggar under en vecka. Jag lär ha sagt det innan, men det tåls att tänka på flera gånger om...
Vissa kan ju blogga jag vet inte hur många gånger som helst per dag varje dag året om, medans vissa har det lite mer sunda omdömet att inte blogga riktigt lika ofta eller lika mycket (som tur är, annars hade jag väl inte följt en enda blogg till slut....) Men i alla fall. Under den gångna (halva) veckan så hade dom bloggar jag följer skrivit tillsammans över 100 inlägg (och det är bara tio bloggar jag följer) vilket betyder att hälften av dom bloggat jävligt mycket under halva veckan.... Resten har ett lite sundare förhållande till sina bloggar, enligt mitt tycke.



Och här är en jättebra och fin bild på körsbärsträdets blommor. Och detta träd står hemma i mormors trädgården, där förresten gräset behöver klippas. Lat gjort av mig att inte fixa det idag, fast jag tänkte idag på morgonen att jag skulle göra det  på min lediga dag idag. Men det hinner jag knaske med på tisdag eller så får jag göra det i helgen.... Vi får se helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela