Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Mycket foto och några dikter ramlar in lite då och då.

Att ha huvudvärk...

Publicerad 2009-05-11 18:40:54 i Allmänt

Att ha huvudvärk är bland de tråkigaste grejerna man kan få!!!
Och jag som numer aldrig får "vanlig" huvudvärk som består i lite vätskebrist utan spänningshuvudvärk, som är lite svårare att stå ut med enligt mig eftersom huvudvärkstabletter inte fungerar på denna huvudvärk. (På mig funkar då typ lite massage av axlarna, att stretcha dom eller lägga varmt på.)
Om jag tycker min huvudvärk är jobbig, kan jag ju bara tänka mig att migrän är så mycket jobbigare......
Jag är glad så länge jag slipper migrän.

Och glasögon. Och ärtsoppa (som jag tycker är så äckligt!!!). Och jobbiga typer som försöker pracka på mig nåt jag inte vil ha. Och lite annat smått och gott som skulle ta för lång tid att försöka komma på och rabbla upp här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rödhåringen

En gó och glá snusmumrik som är lite som hon själv vill. En lite kaxig idiot som älskar musik men som inte tror på kärlek!! I min lilla blogg skriver jag om lite allt möjligt. Alla bilder och dikter är, om inget annat anges, tagna och skrivna av mig!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela